fredag 16 mars 2012

Kurs under annorlunda omständigheter

För två veckor sen var jag på kurs på Tårtdecor i Kungälv. Det var bröllopskurs och jag såg fram emot detta jättemycket. Förutsättningarna var inte lysande.....jag hade sen en vecka tillbaka blivit mer och mer förkyld och på toppen av detta blev jag bortrövad på möhippa dagen innan.
Under möhippadagen kände jag mig ganska okej, det var väl allt som hände runt omkring mig som gjorde att jag inte kände efter och oj va kul jag hade :)
Kursen gick hyfsat till att börja med, Agneta som höll i kursen är en jättebra lärare och jag ville få in så mycket information som möjligt på så kort tid som möjligt.
Under dagen blev mitt tillstånd långsamt sämre och jag gjorde inte den obligatoriska tvåvåningstårtan utan jag "fuskade" genom att bara göra toppen. När jag kom hem visade det sig att jag hade 39 graders feber så jag är ganska nöjd med resultatet ändå.



1 kommentar:

  1. Tårtan är otroligt fint, vackra blommor och du var sjuk....svårt att tro.

    SvaraRadera